- prowadzenie ksiąg rachunkowych,
- prowadzenie ksiąg przychodów i rozchodów,
- przygotowywanie innych ewidencji i rejestrów do celów podatkowych oraz prowadzenie całej sprawozdawczości dotyczącej pkt. 1 i 2,
- obsługa kadrowo – płacową w całym zakresie działania m. in. umowy, listy płac, rozliczenia z ZUS i US oraz z tego zakresu sprawozdawczość,
- opracowanie „Polityki Rachunkowości” i niezbędnych instrukcji jako wyjście na przeciw potrzebom rozwoju i przystosowania do zmieniających się realiów działania przedsiębiorstwa.
- udzielanie konsultacji dotyczących zagadnień księgowych i kadrowo- płacowych w zakresie obejmującym bieżącą działalność oraz plany na przyszłość.
- udzielanie konsultacji dotyczących tworzenia zespołów księgowych i kadrowo-płacowych wewnątrz organizacji.
Ceny usług będą ustalane w drodze własnych negocjacji